چه شد که مدیرراه متولد شد؟

اپیزود اول:

وقتی سال‌ها قبل، من از دانشگاه‌های مطرح کشور در رشته‌ مدیریت فارغ‌التحصیل شدم متوجه شدم آماده کار نیستم! انگار حرف‌های دیگری در فضای کسب و کار زده میشد! یا من خوب به درس‌ها توجه نکرده بودم یا درس‌هایی که به من دادند با آنچه که درعمل اتفاق می‌افتاد متفاوت بود. هر چه که بود من خیلی چیزهای کاربردی یاد نگرفتم و امروز هم که سال‌ها از درس و دانشگاه گذشته، فارغ التحصیلان جدید همین را می‌گویند!

اپیزود دوم:

وارد کار شدم. بیش از دو دهه فعالیت‌های اجرایی، آموزشی و مشاوره در دانشگاه، بخش دولتی و خصوصی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، تحول، بهبود و منابع انسانی انجام دادم. ده‌ها کتاب و مقاله از نویسندگان مطرح دنیا مطالعه کردم و دو چیز به من ثابت شد.

اول: موفقیت کسب و کارها (بزرگ و کوچک) در گِرو مدیرانی است که دانش، مهارت و تونایی انجام مسئولیت‌های مدیریتی را داشته باشند، یعنی شایسته باشند.

و

دوم: وجود نقشه راه تحول و اجرای اثربخش تغییرات، نقش مهمی در موفقیت کسب و کارها دارد.

و تصمیم‌گیری:
مرور چندین باره این دو اپیزود، احساس مسئولیت ناشی از مرور آن‌ها و وجود خلا در این زمینه‌ها، علی رغم کارهای بسیار خوبی که برخی شرکت‌های مشاوره انجام دادند، برای من کافی بود تا در سال 1401 مديرراه را تأسيس کنم تا به سهم خودم نقشی در ایجاد تحول در کسب و کارها، توسعه رهبران و مدیران و در نهایت موفقیت کسب و کارها ایفا کنم.

مأموریت مدیرراه چیست؟

ایجاد تحول در کسب و کارها از طریق اجرای پروژه‌های مدیریتی تحول آفرین و ارائه خدمات آموزشی و کوچینگ در زمینه توسعه مدیران

مشتریان مدیرراه چه کسانی هستند؟

الف- تمام سازمان‌هایی که به دنبال افزایش بهره‌وری و موفقیت خود هستند.

ب- تمام افرادی که حداقل یکی از اهداف زیر را دنبال می‌کنند:

    • می‌خواهند مدیرانی شایسته‌تر و توانمندتر باشند.
    • می‌خواهند شایستگی‌های مدیریتی را به صورت کاربردی فرابگیرند.
    • می‌خواهند خود را برای پذیرش مسئولیت‌های مدیریتی به شیوه‌ای مناسب آماده کنند.

چه قولی به مشتریان مدیرراه می‌دهم؟

  • تمام پروژه‌ها را با این تعهد به پایان می‌رسانم: ارائه دستورالعمل‌ها و کتابچه‌های راهنمایی که مشتری را قادر می‌سازد پس از پایان پروژه و در سال‌های بعد بتواند بدون نیاز به مشاور آن‌ها را اجرا کند.
  • مدیریت را از حالت تئوری خارج، و راه‌حل‌های کاربردی ارائه می‌کنم.
  • تولید محتواها را با استفاده از منابع انگلیسی جدید و بدون کپی برداری از سایت‌های فارسی زبان انجام می‌دهم.
  • در بسته‌ها و کارگاه‌های آموزشی به حاشیه‌ها و مقدمات طولانی و غیرضروری نمی‌پردازم.
  • خواننده و مشتری را با لینک‌های تبلیغاتی زیاد در بین محتوا اذیت نمی‌کنم.

مدیرراه به چه ارزش‌هایی پایبند است؟

  • صداقت و درستی
  • مقدم دانستن کیفیت بر کمیت و کسب درآمد
  • رعایت انصاف در تعامل با تمام ذینفعان
  • نوآوری و حمایت از ایده‌های جدید

چشم انداز مدیرراه تا پایان سال ۱۴۰۵ چیست؟

تبدیل شدن به معتبرترین برند در زمینه‌ی تحول در کسب و کارها در ایران