آنچه در این مقاله میخونیم... |
---|
مقدمه |
مقدمه:
آیا شما رهبری هستید که الهام بخشِ تفکر نوآورانه و عملکرد عالی هستید؟ اگر اینطور نیستید نگران نباشید، 10 کلید تعالی در محل کار، راههای عالی و قابل انجام را برای تعامل با کارکنان و ایجاد ارتشی از مشتریان وفادار به شما ارائه میکند.
اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما تحقیقات انجام شده توسط Peter Baroon Stark و Jane Flaherty که در کتاب The Only Leadership Book You’ll Ever Need منتشر شده نشان میدهد که واقعا تنها 10 کلید وجود دارد که بهترین سازمانها را از سایرین متمایز میکند، که در ادامه به آنها اشاره کردیم.

10 کلید طلایی تعالی کسب و کار
- چشمانداز متقاعد کننده و مثبت همراه با اهداف روشن تدوین کنید.
- ارتباطات مناسب در زمان مناسب برقرار کنید.
- افراد مناسب را برای شغل مناسب انتخاب کنید.
- به یاد داشته باشید؛ شما و همه کارکنان در یک تیم هستید.
- به بهبود مستمر و نوآوری توجه ویژه کنید.
- عملکرد عالی را بشناسید و مورد تشویق و قدردانی قرار دهید.
- با پیادهسازی نظام مدیریت عملکرد کارکنان، مسئولیت پذیری را تقویت کنید.
- فراموش نکنید که هر کارمندی یاد میگیرد و رشد میکند. (توجه به رشد و یادگیری کارکنان)
- از کارکنان و خودتان انتظار حل ریشهای مسائل را داشته باشید. (به جای دنبال مقصر بودن یا حل کردن سطحی مساله)
- ارزش بالایی برای رفع نیازها و انتظارات مشتریان قائل شوید.
پرسشنامه 10 کلید تعالی کسب و کار
حالا اگر میخواهید واقعا بدانید محیط کارتان برای کارکنان و ایجاد مشتریان وفادار مناسب است توصیه میکنیم پرسشنامه 10 کلید تعالی کسب و کار را دانلود کرده و به کارکنان خود بدهید تا تکمیل کنند. هر کلید که نمره کمتر از 2 کسب کردید را در اولویت بگذارید و با برنامهریزی مناسب و جدیت کار کنید تا نمره سازمان خود را ارتقاء دهید.
ضمناً به نظر شما، سازمان و کسب و کارتان در مجموع از 80 نمره چه نمرهای می گیرد؟
پرسشنامه 10 کلید تعالی کسب و کار
